Inhoud

In de training Klantgesprekken leer je commerciële gesprekstechnieken, omgaan met de reacties van jouw gesprekspartner en hoe je het verkoopgesprek afsluit. In de training is veel aandacht voor de praktijk en praktijksituaties.

 

Doelgroep

Iedereen die regelmatig klantcontact heeft en commerciële gesprekken voert met klanten.

 

Programma

In deze training Klantgesprekken leer je met praktijkoefeningen de vaardigheden die je nodig hebt voor een persoonlijke ontmoeting met de klant.

 

In de training is er aandacht voor:

  • de gespreksvoorbereiding: communicatie, klanttypen, vraag- en luistertechnieken;
  • het gesprek: opbouw en structuur, behoeften van de klant inventariseren, professioneel presenteren;
  • tijdens het gesprek: reageren op weerstand, bezwaren, verwijten, beweringen, overtuigen met koopargumenten;
  • de afsluiting: koopsignalen, resultaatgericht afronden.

Resultaat

  • Je kunt een commercieel gesprek structureren.
  • Je kunt tijdens een commercieel gesprek adequaat reageren op je gesprekspartner.
  • Je kunt een commercieel gesprek op de juiste manier afsluiten.

Past deze training bij mij?

De training Klantgesprekken is een goede keus als je:

  • regelmatig commerciële gesprekken voert;
  • inzicht wilt krijgen in verschillende klanttypen;
  • wilt leren omgaan met weerstand en bezwaren;
  • een commercieel gesprek succesvoel wilt voeren.

Deze training incompany organiseren?

 
De prijs voor een tweedaagse incompany groepstraining “Commerciële gesprekstechnieken” volgens het standaardprogramma is € 3.300,-. Aan deze incompany training kunnen maximaal tien deelnemers meedoen.

Bijkomende kosten zijn: btw, reiskosten en materiaalkosten à € 20,- per persoon.

Lees meer over de mogelijkheden voor een incompany training
Incompany trainingen
Neem contact met ons op voor verdere informatie
Contactgegevens