Open communicatietrainingen

Communicatieve vaardigheden versterken en strategischer formuleren.

Open effectiviteitstrainingen

Doelgericht werken en zelf sturing geven aan je functioneren.

Open verkooptrainingen

De klant centraal stellen en hem verder helpen in het aankoopproces.

Onze experts staan voor je klaar

  • Onze trainers zijn experts op hun vakgebied.
  • Je bent verzekerd van up-to-date kennis en ruime ervaring.
  • Ze begrijpen waar ze je mee kunnen helpen.
  • Je krijgt praktische tips en verfrissende inzichten.
  • De trainers hebben plezier in hun vak en dragen hun kennis met enthousiasme over.

Zijn er binnen de organisatie meer belangstellenden voor een training? Dan sluit een incompany training wellicht beter aan bij jullie wensen.

Incompany trainingen

Ik vond de training Assertiviteit heel erg leerzaam en interessant. De rollenspellen waren best moeilijk, maar een uitdaging om te doen. Ik ga wat ik geleerd heb zeker in de praktijk brengen. Het was een kleine groep waardoor we diep op de onderwerpen kon

Deelnemer training Assertiviteit

De persoonlijke aandacht tijdens de training Interpersoonlijke communicatie was heel prettig. Er is met tijd en diepgang gekeken naar de communicatie van deelnemers. Er wordt goed doorgevraagd en geanalyseerd.

Deelnemer training Interpersoonlijke communicatie

Ik voelde me erg prettig in de kleine groep. De trainer was enthousiasmerend in combinatie met een prettige rustige uitstraling. Hierdoor voelde ik me op mijn gemak en heb ik veel geleerd over mezelf en anderen.

Deelnemer training Interpersoonlijke communicatie

Mijn doel om aan de training Klantgericht telefoneren deel te nemen was om lastige klanten beter te woord te kunnen staan. Ik heb nu een beter gevoel over hoe ik dit aan moet pakken.

Deelnemer training Klantgericht telefoneren