Resultaat
Verbeteren van je klantgerichte dienstverlening
Locatie
Diverse locaties
Duur
2 dagen van 09.15 - 16.00 uur
Prijs
€ 890,-
In de training krijg je duidelijk zicht op klanttevredenheid en technieken om hier aan te werken. Als je betrouwbaar bent, vriendelijk, correct, snel en op z’n tijd meedenkt met je klanten, dan is de kans groot dat je tevreden klanten hebt. In praktische opdrachten oefen je met verschillende communicatiestijlen, het inschatten van de belangrijkste verwachtingen van de klant en het ontwikkelen van win-winsituaties. Je ontvangt feedback en stelt op basis daarvan persoonlijke aandachtspunten op.
Voorafgaand aan de training beantwoordt iedere deelnemer een vragenlijst. Ook kun je een aantal voor jou lastige situaties beschrijven. De trainer krijgt zo een duidelijk beeld van je persoonlijke leerdoelen en leerwensen. Het programma wordt daarop afgestemd.
Deze training is bedoeld voor medewerkers vanaf mbo-niveau die veel te maken hebben met interne of externe klanten. Bijvoorbeeld medewerkers binnendienst, baliemedewerkers, helpdeskmedewerkers, facilitaire medewerkers, medewerkers klantenservice.
Je leert een effectieve aanpak om je dienstverlening aan interne en externe klanten te verbeteren. Je kunt verschillende klanttypen herkennen en daar adequaat op reageren. Ook gaat het relatiegericht communiceren je beter af.
Deze training is een goede keus als je:
De kosten voor een tweedaagse incompany training “Klantgerichte communicatie” volgens het standaardprogramma zijn € 3.150,-.
Aan deze incompany training kunnen maximaal tien deelnemers meedoen.
Bijkomende kosten zijn: btw, reiskosten en materiaalkosten à € 20,- per persoon.